۱۶ فیلم جشنواره فجر در خراسان جنوبی اکران می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۱۶ فیلم در هشتمین دوره جشنواره استانی فیلم فجر در سینما فردوسی و سینما بهمن بیرجند اکران می‌شود.

۱۶ فیلم جشنواره فجر در خراسان جنوبی اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سید علی زمزم افزود: هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی همزمان با چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در سینما فردوسی و سینما بهمن بیرجند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌ها در ۲ سانس (ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰) اکران می‌شود گفت: هر کدام از فیلم‌های جشنواره، ۲ بار و ساعت ۱۸ در سینما بهمن و ساعت ۲۰:۳۰ در سینما فردوسی اکران خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: روز اول جشنواره جمعه ۱۵ بهمن ماه، سینما بهمن "لایه های دروغ" به کارگردانی رامین سهراب را ساعت ۱۸ و "خائن کشی" به کارگردانی مسعود کیمیایی را ساعت ۲۰:۳۰ اکران خواهد کرد.

وی افزود: شنبه ۱۶ بهمن نیز فیلم "ماهان" به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی در سانس اول و "ملاقات خصوصی" به کارگردانی امید شمس در سانس دوم به نمایش در خواهد آمد.

زمزم عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در روز سوم جشنواره (۱۷ بهمن ماه) فیلم "هناس" به کارگردانی حسین دارابی را ساعت ۱۸ و فیلم "مرد بازنده" به کارگردانی محمدحسین مهدویان را ساعت ۲۰:۳۰ در سینما بهمن تماشا کنند.

وی از اکران فیلم "بیرو" به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و "بدونِ قرار قبلی" به کارگردانی بهروز شعیبی در ۱۸ بهمن ماه خبر داد و گفت: "موقعیت مهدی" به کارگردانی هادی حجازی‌فر و "شب طلایی" به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا نیز ۱۹ بهمن اکران می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: ۲۰ بهمن ماه، سینما بهمن و سینما فردوسی میزبان فیلم‌های "برف آخر" به کارگردانی امیرحسین عسکری و فیلم "شادروان" به کارگردانی حسین نمازی خواهند بود و  فیلم "بی رویا" به کارگردانی آرین وزیر دفتری و فیلم "شهرک" به کارگردانی علی حضرتی نیز ۲۱ بهمن ماه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: در آخرین روز از جشنواره فیلم فجر استان نیز فیلم "ضد" به کارگردانی امیرعباس ربیعی و فیلم "دسته دختران" به کارگردانی منیر قیدی، اکران خواهد شد.

زمزم با تاکید بر اینکه اکران فیلم‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۳ بهمن نسبت به تهیه بلیت فیلم مد نظر خود از طریق سایت‌های سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت اقدام کنند. /