زنگ انقلاب در ۲۷۰۰ مدرسه خراسان جنوبی طنین انداز شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با طنین انداز شدن زنگ انقلاب در ۲ هزار و ۷۰۰ آموزشگاه استان، جشن های ملی دهه فجر ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان  به نقل از خاورستان ، محمد علی واقعی ظهر امروز در حاشیه آیین گرامی داشت ۱۲ بهمن و نواخته شدن زنگ انقلاب، ضمن تسلیت ارتحال مرجع عالیقدر، آیت ا… صافی گلپایگانی، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر، بیش از ۳۰۰ برنامه ی قرآنی، علمی، عقیدتی، فرهنگی و ورزشی در قالب مسابقه، همایش، نشست بصیرتی، گردهمایی و تئاتر و سرود در مدارس استان اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه دهه فجر امسال، رزمایش بزرگ دانش آموزان و فرهنگیان خطه قهستان زمین در مقابله با نظام سلطه و توطئه های ضد فرهنگی ایشان برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی است، افزود: فرهگیان و دانش آموزان ولایت مدار و انقلابی خراسان جنوبی، با شور و شعور انقلابی، آیین های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پرشور تر و متفاوت با سال های دیگر برگزار می کنند.

وی در ادامه از انقلاب اسلامی ملت ایران به عنوان  یک پدیدۀ منحصر به فرد و بی نظیردر مسیر تغییر تاریخ یاد کرد و گفت: تبیین ابعاد، تاثیرات و دستاورد‌های گفتان انقلاب در عرصه داخلی با تربیت نسلی در طراز جمهوری اسلامی، یکی از مهم ترین رسالت های خطیر جامعه فرهیخته فرهنگی استان در قاموس نظام تعلیم و تربیت است.

واقعی بیان داشت: رویکرد مراسم ایام‌الله دهه فجر در آموزش و پرورش رویکردی تبیینی، تربیتی و آموزشی همراه با روایت‌گری در مقابل تحریف و دروغ و فریب رسانه‌ای دشمن است.

گفتنی است آیین نمادین سالگرد ورود امام و زنگ انقلاب با حضور استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان، جامعه فرهنگی و دانش آموزی، مسئولین کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در میدان امام خمینی«ره» بیرجند برگزار شد.

انتهای پیام/