آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۶۳ پروژه عمرانی نهبندان در دهه فجر

فرماندار نهبندان گفت: ۱۶۳طرح عمرانی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهبندان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان به نقل از خاورستان  مجید بیکی فرماندار نهبندان امروز در آغازین روز دهه مبارک فجر  در دیدار با امام جمعه نهبندان اظهار کرد: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شاهدیم و به کوری چشم دشمنان هر روز در راستای اعتلای نظام، اهداف و آرمان های انقلاب گام های محکم تری را بر می داریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را هوشمندانه تدوین کردند، افزود: برای چهل سال دوم انقلاب وظایف و تلاش های بسیاری لازم است تا جمهوری اسلامی به جایگاه واقعی خود برسد، علی رغم اینکه در سنوات گذشته از بهمن ۵۷، تحریم ها، فشارهای اقتصادی و جنگ های نابرابر در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بر جمهوری اسلامی وارد شده تا نتوانیم به اهداف خود برسیم، که اگر در این سطح از فشارهای دشمن نبودیم سطح خدمات رسانی بسیار بیشتر از امروز بود.

فرماندار نهبندان بیان کرد: امروزِ شهرستان و کشور به هیچ وجه با سال های اولیه انقلاب قابل قیاس نیست و با تلاش جهادگران عرصه های مختلف و مشارکت خوب مردم، اقدامات شایسته ای رقم خورد و جنس مطالبات و درخواست ها بسیار متفاوت و افزایش یافته و دولت هم تلاش می کند تا نیازهای مردم را رفع کند.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۱۶۳پروژه با ۳۲۱ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۱۴ پروژه با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیکی ادامه داد: ۱۴۹ پروژه با ۲۴۸ میلیارد تومان هم افتتاح و به بهره برداری می رسد، در هفته دولت سال جاری هم ۱۰۸ پروژه با ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد که در مجموع امسال در دو مناسبت مهمی که وجود داشته است ۴۴۱ میلیارد تومان و ۲۷۱ پروژه آماده شده است که همه اینها در شرایط سخت کاری و اقتصادی رقم خورده است.

فرماندار نهبندان از افتتاح بخش توسعه اورژانس و آی سی یو بیمارستان شهید آتشدست نهبندان با اعتبار ۱۹۰ میلیار ریال خبر داد و افزود: گازرسانی به ۵۱ روستای شهرستان هم انجام و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: برای پروژه خانه محله نهبندان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه و آماده افتتاح است.

انتهای پیام/