عید نوروز1401 متفاوت ‌تر از سال‌های گذشته در شهر ارسک

این دو سال اخیر که به‌علت شیوع بیماری کرونا مردم نتوانستند بطوریکه باید و شاید رنگ‌وبوی بهار رو احساس بکنند ، سعی کردیم بتوانیم برای مردم شهر ارسک و مسافرین عیدی متفاوت را رقم بزنیم .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، مهندس رسول عباسی طی گفتگویی از اقدامات شهرداری ارسک به‌جهت استقبال از بهار و عید نوروز ، اعلام داشت ، عید نوروزامسال متفاوت ‌تر از سال‌های گذشته برنامه‌ریزی و کارهایی انجام شده و به دلیل اینکه در سنوات گذشته مخصوصاً این دو سال اخیر که به‌علت شیوع بیماری کرونا مردم نتوانستند بطوریکه باید و شاید رنگ‌وبوی بهار رو احساس بکنند ، سعی کردیم بتوانیم برای مردم شهر ارسک و مسافرین عیدی متفاوت را رقم بزنیم .


شهردار ارسک افزود ،اقداماتی که انجام شده در این چند روز اخیر مانند خط‌ کشی معابر که تمام معابر اصلی و برخی معابر فرعی شهر را خط ‌کشی کنیم ، و بحث نهال‌کاری داشتیم در کل امسال تصمیم بر این شد که نهال‌های رو بکاریم که مثمر باشند نهال‌های میوه‌دار فقط کاشته شده که ان‌شاءالله این سنت ادامه پیدا بکنه و هرساله بتوانیم نهال های بیشتر و فضای سبز اضافه بکنیم ، نشاء گل‌وگیاه رو داشتیم طبق معمول هرسال، نصب المان‌های نوروزی متفاوت و با شکل و شمایلی خیلی شکیل‌تر در سطح شهر نصب شده .


وی ادامه ، بهسازی میدان‌های شهر را امسال در دستور کار داشتیم یکی از میدانها ، میدان جهاد به‌طور کامل بهسازی کردیم و در برنامه‌های آینده انشاءالله میدان شهدا را هم حتما بهسازی خواهیم کرد و شکل و شمایلش تغییر خواهد کرد ، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به‌جهت اینکه نزدیک عید هست تذکر به افراد داده شده که از سطح شهر جمع‌آوری بشود .


مهندس عباسی افزود ،طرح استقبال از بهار و استقبال از مسافران نوروزی رو داریم ، کاتالوگ‌هایی را چاپ کرده‌ایم و تولید محتوایی را انجام دادیم که در سایت شهرداری بارگذاری شده درخصوص پتانسیل‌های گردشگری که شهر ارسک دارد معرفی کرده‌ایم که ان‌شاءالله مردم بتوانند از این کاتالوگ واز این محتوایی که به‌صورت تیزر طراحی‌شده ، مکان‌های دیدنی را شناسایی بکنند و استفاده بکنند ، نصب بنرهای تبریک عید در سطح شهر ، رنگ‌آمیزی تابلوها و المان‌هایی در میادین و معابر شهر ، لکه‌گیری آسفالت معابر داشتیم .
و هچنین به دلیل زحماتی که پاکبان‌ها و کارگران در طول سال مخصوصاً در این مدت دو ماه منتهی به‌سال کشیدند تقدیر و تشکری بشود ، در همین راستا سبدهای کالا و حمایتی برای این عزیزان سخت‌کوش و مهربان که در شأن آنها بود به همت پیمانکار شهرداری توانستیم. تهیه و تقدیم این عزیزان کنیم .

عید نوروز1401 متفاوت ‌تر از سال‌های گذشته در شهر ارسک
شهردار شهر ارسک اظهار داشت ، نصب سفره هفت‌سین رو طی مراسم خاصی در سطح شهر ان‌شاءالله نصب خواهد شد ،و با هماهنگی و یک گروه هنری که ان‌شاءالله بتوانیم یک مراسمی متفاوت برای استقبال از بهار داشته باشیم و از تمام مسافرین تقاضا می‌کنیم به شهر زیبای ارسک مسافرت کنند و از نزدیک شاهد زیبایی ها و پتانسیل‌های گردشگری و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری که در این شهر وجود دارد از نزدیک بازدید داشته باشند ، ان‌شاءالله که بتوانیم میزبانان خوبی برای این عزیزان باشیم .


خبرنگار : مهدی علیزاده