عهد پایدار| تدارک مردم خراسان جنوبی برای ۲۲ بهمن تماشایی در فجر ۴۳/ دیار کویری ایران علیه استکبار به پا می‌خیزد

هرچند راهپیمایی ۲۲ بهمن  امسال به دلیل شرایط کرونایی قرار است در برخی نقاط خراسان جنوبی به صورت رژه موتوری و خودرویی باشد اما باز هم مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی به صورت پر شور حضور پیدا خواهند کرد.

عهد پایدار| تدارک مردم خراسان جنوبی برای 22 بهمن تماشایی در فجر 43/ دیار کویری ایران علیه استکبار به پا می‌خیزد + فیلم

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان به نقل از تسنیم ، دهه فجر طلوع خورشید انقلاب اسلامی و طلیعه  تحقق خواست و اراده مردم بر سرنوشت خویش است.  22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب فرصت مغتنمی است تا مردم با آرمان‌های امام شهدا و رهبری بیعت کنند.

22 بهمن دنیا منتظر ما است که ببیند ملت چگونه این روز را جشن می‌گیرند. حکایت یک بهمن و یک پیروزی نیست، حکایت یک عمر دلدادگی ملتی است که برای نظام و رهبرشان تا آخرین نفس ایستاده‌اند و جانشان را کف دست گذاشته‌اند.

روایت بهمن‌ماه، زمستانی نیست، بهار است که هر روز شکوفه می‌دهد آن‌ هم شکوفه‌های تازه‌تر و تازه‌تر.هرچند امسال به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی به صورت موتوری و خودرویی انجام می‌شود اما باز هم ایران اسلامی شاهد حضور توفنده و حماسی مردم در سراسر کشور خواهد بود  تا بار دیگر با امام بت‌شکن خود تجدید بیعت کرده و بر دهان دشمنان اسلام بزنند.

ملت بزرگ و ولایتمدار ایران با حضور حماسی‌شان باز هم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و دوباره به دشمنان می‌فهمانند که مشکلات اقتصادی ذره‌ای نمی‌تواند ملت ایران را از آرمان‌های انقلاب و اسلام جدا کند.

همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی بار دیگر حماسه ساز خواهند شد و با فریاد شعار مرگ بر آمریکا با آرمان‌های انقلاب و نظام تجدید بیعت می‌کنند.

چرا که  بهمن ماه به ویژه ایام دهه مبارک فجر و  22 بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ‌ساز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی است که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار شد بلکه به عنوان نقطه تحول‌سازی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسیدن که امروز آثار آن پس از 36 سال در قالب بیداری اسلامی در منطقه مشاهده می‌گردد.

22بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاداندیش ایران آن را با آگاهی و وحدت کلمه تحت رهبری رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق نمود.

22 بهمن سالروز تجلی مظهر پیروزی سال‌ها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی است که برای رهایی از وابستگی، ظلم و استبداد و تحقق مردم‌سالاری و حاکمیت ارزش‌های اسلامی خود را به دریای زلال جمهوری اسلامی می‌رساندند و با تأسیس نظام جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال همچون سنوات گذشته با حضور گسترده موتوری و خودرویی خود در راهپیمایی 22 بهمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و بر تداوم تحقق آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی(ره) و شعارهای محوری خود در هفته‌ها و روزهای منتهی به 22 بهمن 57 یعنی وحدت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تأکید خواهند کرد و وحدت و همبستگی و اقتدار خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی خواهند کشاند و از دولت تدبیر و امید منتخب خود از جمله تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آن حمایت خواهند کرد.

22 بهمن  مردم خراسان جنوبی همراه با ملت ایران، یک صدا و همدل برای عظمت ایران و ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد و به همراه سایر هم میهنانمان در جای جای ایران اسلامی و بلکه در اقصی نقاط جهان به خیابان می‌آییم و اعلام می‌کنیم که ما از ظلم بیزاریم و مقابل زورگویان عالم تا آخرین قطره خون خود، خواهیم ایستاد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در زمینه نحوه برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیان کرد: امسال به دلیل شیوع گسترده ویروس امیکرون و ضرورت حفظ سلامت مردم به عنوان صاحبان و حافظان انقلاب اسلامی و طبق آخرین مصوبه ستاد مقابله با کرونا مقرر شد در تمامی نقاط قرمز کرونایی در استان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار شود.

حجت الاسلام ملایی ادامه داد: راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر بیرجند ساعت 10 صبح روز جمعه 22 بهمن، از میدان قدس آغاز و به سمت انتهای خیابان پاسداران، بلوار پیامبر اعظم(ص) تا میدان نماز و آدینه (مصلی نماز جمعه) برگزار خواهد شد و در محل مسجد جامع المهدی(عج) با حضور مردم و مسئولین مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن با سخنرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار و با اقامه نماز دشمن شکن جمعه پایان خواهد یافت.

وی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی دعوت کرد ضمن تزئین خودروها با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امامین انقلاب اسلامی و پرچم های الوان همچون گذشته حضور با صلابت و پرشور خویش را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر افتخار این استان ثبت کنند.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی دیگر از ویژه برنامه‌های سراسری، مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی است که این مراسم همزمان با سراسر کشور در 21 بهمن ماه ساعت 21 با تکبیر های مردم از پشت بام منازل، مأذنه مساجد و بقاع متبرکه آغاز و همزمان آسمان سراسر استان نیز نورباران خواهد شد و نورافشانی در مرکز استان در ارتفاعات بلوار شهید صیاد شیرازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام /