// ۳۰ فروردين ۰۱ ، ۰۹:۳۹
صدور مجوز ویلایی شدن مسکن در فردوس

فرماندار فردوس در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان از صدور مجوز ویلایی شدن مسکن در فردوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، مهندس روشن گفت: یک‌ میلیون و‌ ۵۰۰ هزار نفر در ایام نوروز از شهرستان فردوس عبور کرده اند که نسبت به گذشته بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.
وی، میزان اقامت مسافران را ۲۰۰ هزار نفر و بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان را ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

فرماندار فردوس افزود: نوروز با توجه به موقعیت شهرستان فردوس، فرصت مناسبی برای معرفی آداب و رسوم، اشتغال و ایجاد کسب و کار است به همین دلیل از امسال، ستاد خدمات سفر بصورت دائمی در شهرستان فردوس فعال می شود.


وی به تحقق مصوبات سفر استاندار نیز اشاره کرد و‌ یادآور شد:از ۸ میلیارد تومان مصوبات سفر استاندار، مبلغ دو میلیارد تومان به پژوهشکده انار، مبلغ دو‌میلیارد تومان به مسجد جامع، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به المان شهدای گمنام باغستان، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به جبل النور اسلامیه، مبلغ یک میلیون تومان به امامزاده و مبلغ دو میلیارد تومان نیز به روکش آسفالت محور فردوس باغستان اختصاص یافته است.
مهندس روشن تصریح کرد: موضوع نهضت آسفالت در معابر روستایی مصوب شده و‌ نزدیک به ۴۰ هزارمترمربع آسفالت در روستاهای شهرستان خواهیم داشت که این موضوع در قالب تهاتر مصوب شد.


وی گفت: تامین اینترنت در روستاهای گستج، فتح آباد و‌ باداموک از ابتدای امسال انجام شد و پیگیریم که برای دیگر روستاها نیز انجام شود.
فرماندار فردوس افزود: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای ۳۰ کیلومتر به پروژه فاضلاب فردوس اختصاص یافت که با این اعتبار، امسال معادل تمام خطوطی که تاکنون کار شده، عملیات اجرایی انجام می شود.  


مهندس روشن تصریح کرد: مجوز ویلایی شدن مسکن در فردوس صادر شد، از این پس طرح ملی مسکن در فردوس بصورت ویلایی اجرا می شود و ۱۷ هکتار زمین نیز به طرح مسکن ملی اختصاص یافته است


خبرنگار : اعظم جمالی