// ۳۱ فروردين ۰۲ ، ۱۱:۱۴
پایگاه امدادی در زیرکوه احداث شود

فرماندار زیرکوه خواستار تسریع در ساخت و تجهیز پایگاه پایهان شد و گفت: ایجاد این پایگاه به افزایش سرعت امدادرسانی کمک شایانی می‌کند.


محمد رضا غیرتی صبح پنج شنبه در نشست هیئت مدیره جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه هلال احمر مجموعه‌ای متشکل از انسان‌هایی داوطلب و نیکوکار بوده که در روزهای سخت در کنار مردم هستند، افزود: اگرچه زیرکوه شهرستانی محروم بوده اما در زمینه خدمات امدادی حرفی برای گفتن دارد.

وی ضمن قدردانی از خدمات هلال احمر در شهرستان زیرکوه، اظهار کرد: هلال احمر علاوه بر خدمات امدادی، در ایام مختلف سال کمک‌هایی هم به نیازمندان این شهرستان داشته و مجموعه‌ای پویا و فعال است.

غیرتی با اشاره به شرایط جغرافیایی و منطقه‌ای زیرکوه گفت: شهرستان زیرکوه دارای دو بخش اعم از کوهستانی بوده که می‌طلبد ناوگان خودرویی هلال احمر این شهرستان برای بهبود و تسریع فرآیند امدادرسانی در مواقع بحران به روز رسانی شود.

غیرتی همچنین با اشاره به حادثه خیزی شهرستان زیرکوه بیان کرد: این شهرستان در طول تاریخ شاهد حوادث دردناکی از زلزله بوده و در حال حاضر هم زمین لرزه‌هایی با مقیاس کوچک را داریم.

فرماندار زیرکوه خواستار تسریع در ساخت و تجهیز پایگاه پایهان شد و افزود: ایجاد این پایگاه به افزایش سرعت امدادرسانی در مواقع بحران کمک شایانی می‌کند که برای همکاری در احداث پروژه اعلام آمادگی می‌کنیم