استاندار خراسان جنوبی مشکلات محلات شهر بیرجند را بررسی کرد

 استاندار خراسان جنوبی روز جمعه با حضور در محله‌های الهیه و موسی بن جعفر (ع) بیرجند در منطقه کمتر برخوردار شمال شهر، مسائل و مشکلات این مناطق را به‌صورت میدانی بررسی کرد.

استاندار خراسان جنوبی مشکلات محلات شهر بیرجند را بررسی کرد

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان بازدید روز جمعه جواد قناعت به همراه جمعی از مسوولان استانی و سرپرست فرمانداری بیرجند ابتدا از محله الهیه شروع شد و استاندار در این بازدید بوستان نیمه‌تمام، کتابخانه، معابر و تاسیسات شهری را مورد رصد و ارزیابی قرار داد.

شماری از شهروندان با مغتنم شمردن فرصت حضور نماینده عالی دولت در استان، مشکلات و درخواست‌های خود را بی‌واسطه مطرح کردند.

دستور ویژه استاندار خراسان جنوبی به دستگاه‌های متولی برای پاسخ به مطالبات مردم و رفع مشکلات محله الهیه از پیامدهای این بازدید بود.

محله موسی بن جعفر (ع) شهر بیرجند مقصد بعدی استاندار و هیات همراه بود و قناعت با هدف دیدار چهره به چهره با مردم در این محله حضور یافت.

وی پیاده مسافتی را در برخی معابر این محله طی کرد و در طول مسیر مردم از مسائل و مشکلات خود گفتند.

استاندار خراسان جنوبی پس از شنیدن مشکلات محله و درخواست‌های افراد دستورات لازم را به دستگاه‌های متولی برای بررسی و رفع این موارد ارایه کرد.

همچنین ۲ نفر از اهالی این محله از استاندار درخواست کردند که از منازل آنان سرکشی کند و قناعت هم با حضور در منازل‌شان پای صحبت این افراد نشست.

استاندار خراسان جنوبی روز گذشته هم از بافت تاریخی بیرجند بازدید کرد.

وی اواخر آذر امسال در اولین برنامه دیدار مردمی خود در مرکز استان به منطقه کمتر برخوردار شمال شهر بیرجند رفت و شرایط محله کاظمیه را از نزدیک بررسی کرد.