کشف محموله ۸۳۶ کیلویی مواد مخدر در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف محموله ۸۳۶ کیلو و ۴۴۰ گرم انواع موادمخدر در شهرستان"فردوس" خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،سرهنگ"علیرضا فولادی" اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون باری حامل خاک معدنی مشکوک شدند و به راننده خودرو با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: مأموران خودرو را متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از آن ، محموله مواد مخدر شامل ۴۹۷کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک و ۳۳۹ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به صورت شبانه روزی تمام حوزه سرزمینی شهرستان فردوس را رصد می کند و اجازه هیچ گونه ناامنی و جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

رد رشوه مأموران وظیفه شناس ایست و بازرسی "سهل آباد" شهرستان نهبندان


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه مأموران وظیفه شناس ایست و بازرسی "سهل آباد" شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ "علی محمدپور" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی "سهل آباد" شهرستان نهبندان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده حامل 32 هزار لیتر سوخت مشکوک شده، که خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف می کنند.

وی بیان داشت: همزمان با بازرسی خودرو با عنایت به اینکه کامیون حامل سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی بوده، شاگرد کامیون مبلغ 200 میلیون ریال وجه نقد شامل 4 دسته چک پول 500 هزار ریالی را به ماموران وظیفه شناس ایست و بازرسی برای چشم پوشی از انجام وظیفه پیشنهاد می کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان افزود: ماموران وظیفه شناس ایست وبازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان، ضمن امتناع از دریافت رشوه، موضوع را صورتجلسه کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، خودرو توقیف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ محمد پور با بیان اینکه صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی و ترویج این فرهنگ در آحاد جامعه امری ضروری است؛ خاطر نشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ خودکنترلی، صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه مأموران وظیفه شناس مورد تقدیر قرار گرفتند.