۱۵ طرح عمرانی در شهرستان زیرکوه افتتاح شد

 ۱۵ طرح عمرانی و خدماتی در دهمین روز دهه فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان زیرکوه به بهره‌برداری رسید.۱۵ طرح عمرانی در شهرستان زیرکوه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان سرپرست فرمانداری زیرکوه روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها که با حضور نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه زیرکوه و جمعی از مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۴۵ هزار نفر از مزایای این طرح‌ها برخوردار شدند.

محمدرضا غیرتی افزود: سیستم آبیاری کم‌فشار چاه شهید چمران روستای مرزی بارنجگان به نمایندگی از هشت طرح بخش کشاورزی شهرستان زیرکوه با اعتبار بالغ بر ۸۶۴ میلیون تومان افتتاح شد که ۴۵ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

وی بیان کرد: همچنین دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی ۶۰۰ لیتری بیمارستان‌ کوثر شهر حاجی‌آباد با اعتبار سه میلیارد تومان از دیگر طرح‌های شاخصی بود که امروز افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری زیرکوه افتتاح سالن چند منظوره شهر آبیز با اعتبار یک میلیارد تومان، چند طرح عمرانی شهرداری آبیز با اعتبار ۲ میلیارد تومان و افتتاح ایستگاه مخابراتی و ارتقای سایت اینترنتی روستای اسفاد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را از دیگر طرح‌های شاخص ذکر کرد که همزمان با دهمین روز دهه فجر در شهرستان مرزی زیرکوه به بهره‌برداری رسید.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای روستای شاهرخت و دیدار با امام جمعه شهر حاجی‌آباد از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در دهمین روز دهه فجر بود.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زیرکوه در فاصله ۱۵۸ کیلومتری بیرجند و مجاورت کشور افغانستان است.

انتهای پیام