رونمایی از پوستر مدرسه مجازی فرهنگ/تجلیل از ۱۲ برگزیده مسابقات

 پوستر مدرسه مجازی فرهنگ رونمایی و از ۱۲ برگزیده مسابقات کشوری فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان جنوبی تجلیل شد.

رونمایی از پوستر مدرسه مجازی فرهنگ/تجلیل از ۱۲ برگزیده مسابقات

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از مدرسه فرهنگ و تجلیل از ۱۲ برگزیده کشوری مسابقات فرهنگی و هنری اظهار کرد: در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) قرار داریم که باید ارادت خود را در این روز به نظام به هر شکلی که میسر باشد با توجه به شرایط کرونایی نشان دهیم.

به گفته فرشید جعفری شهدا برای احقاق حق این ملت جان فشانی و با نثار خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند تا ما امروز در امنیت کامل زندگی کنیم بنا بر این بر ما است که به ساحت همه شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کنیم و برای تحقق آرمان‌های آنها تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: بر اساس سنت تغییر ناپذیر الهی باطل محو و حق اثبات می‌شود و خداوند اراده کرده است که هر چیزی از راه خودش محقق شود و انسان‌ها همواره باید زمینه تحقق حق را در جامعه فراهم کنند.

رونمایی از پوستر مدرسه مجازی فرهنگ/تجلیل از ۱۲ برگزیده مسابقات

نمایندگان شایسته

وی با بیان اینکه همواره فرهنگیان خراسان جنوبی با تلاش و احساس مسئولیت، نمایندگان شایسته‌ای برای استان بوده‌اند، تصریح کرد: از سال گذشته در نظر داشتیم در گردهمایی با حضور فرهنگیانی که علاوه بر وظایف سازمانی خود فعالیت‌های دیگری را انجام می‌دهند، از آنها تجلیل کنیم که به دلیل شرایط کرونایی انجام این کار میسر نشد اما امروز از ۱۲ نفر از فرهنگیان استان، هفت نفر حضوری و پنج نفر غیر حضوری تجلیل می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: تجلیل از فرهنگیانی که در مسابقات کشوری رتبه کسب کرده‌اند اقدامی مؤثر برای تقدیر از تلاش‌های آنها در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

جعفری تاکید کرد: اگر معلمی در کنار تخصص خود مهارت‌ها و ویژگی‌های دیگری داشته باشد در قلب دانش آموزان نفوذ می‌کند و این موضوع در کارش بسیار تأثیر گذار است و فراوانی و ماندگاری معلمانی که خارج از تخصص خود فعالیت می‌کنند بیشتر از معلمانی است که به تخصص خود اکتفا می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم اظهار کرد: با توجه به اینکه پدر هفت علم کشور از خراسان جنوبی است که هر یک از آنها همچون نگینی بر تارک این سرزمین می‌درخشند، طبیعی است که فرهنگیان استان در مسابقات فرهنگی و هنری کشور رتبه‌های ارزنده‌ای را کسب کنند.

به گفته محمد زمانی با نگاهی به سند آموزش و پرورش که مبتنی بر فطرت و خدمت به خلق خدا است، در می بابیم که دانش آموزان به سمت پرورش اندیشه‌های خود باید هدایت شوند و انجام این کار در واقع تشکر از نعمت‌های خداوند است که یکی از آنها اندیشه است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: فرهنگیان همواره و به ویژه در شرایط کرونایی مجاهدت‌های بسیاری انجام دادند که از همه تلاش‌های فرهنگیان خراسان جنوبی به خصوص شما تشکر می‌کنم که در عرصه‌های مختلف علاوه بر انجام وظایف سازمانی فعالیت‌های فرهنگی و هنری را انجام داده‌اید.

رونمایی از پوستر مدرسه مجازی فرهنگ/تجلیل از ۱۲ برگزیده مسابقات

تجلیل از ۱۲ فرهنگی

در این مراسم از فرهنگیان حسین نخعی در رشته مجسمه سازی از بیرجند به عنوان معلم هنرمند، حبیب حاجی پور از خوسف به عنوان معلم مؤلف، علی سعیدی از فردوس در رشته نرم افزار موبایل به عنوان معلم هنرمند و فاطمه فیروزی از بیرجند در رشته اینفوگرافی به عنوان معلم هنرمند و دارنده مقام دوم کشور تجلیل شد.

همچنین از مهر نوش داودی از نهبندان در رشته مجسمه سازی، عاطفه آبیاری از قائنات در رشته موشن گرافی در جشنواره پرسش مهر ۲۱، فاطمه رضایی از بیرجند در رشته وبلاگ و در جشنواره پرسش مهر ۲۱، صدیقه احراری از بیرجند به عنوان معلم مؤلف و برگزیده کشوری، حسین قربانی بمرود از درمیان در رشته داستان و در جشنواره پرسش مهر ۲۱، سجاد محقق عطایی از بشرویه در رشته داستان در جشنواره پرسش مهر ۲۱، سید روح الله فریدونی در رشته شعر و در جشنواره پرسش مهر ۲۱، مجتبی مسعودی از فردوس در رشته موشن گرافی و در جشنواره پرسش مهر ۲۱ و دارنده رتبه دوم کشوری تجلیل شد.

رونمایی از پوستر مدرسه مجازی فرهنگ/تجلیل از ۱۲ برگزیده مسابقات

رونمایی از پوستر مدرسه مجازی فرهنگ

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: مدرسه مجازی فرهنگ با هدف شناسایی ظرفیت‌های موجود در دانش آموزان استان راه اندازی شده است که به دلیل محدودیت‌های مالی دو کلاس شعر و داستان کوتاه با حدود ۵۰ دانش‌آموز فعال شده است که حبیب حاجی پور و جعفر عباسی در این کلاس‌ها تدریس می‌کنند.

مجید بهدانی اضافه کرد: در آینده دو کلاس عکاسی و فیلم کوتاه با تدریس مظلومی فعال خواهد شد تا استعدادهایی که تاکنون کسی به آنها توجه نکرده است شناسایی و زمینه شکوفایی آنها فراهم شود و تلاش می‌کنیم از ظرفیت هنرمندان استان در رشته‌های مختلف در این مدرسه استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه از پوستر مدرسه مجازی فرهنگ رونمایی شد.

انتهای پیام /