بهره‌بردای از واحد فرآوری طلای شادان خوسف

 استاندار خراسان جنوبی گفت: حمایت ویژه مدیران، لازمه سرعت بخشیدن به روند کار سرمایه گذاران است و دستگاه‌های اجرایی باید شرایط را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی تسهیل کنند تا در روند اجرای کار با مشکلی روبه رو نشوند.استاندار خراسان جنوبی: مدیران شرایط را برای تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان آماده کنند

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان  جواد قناعت در مراسم کلنگ‌زنی کارخانه تولید کاشی ساختمانی در شهرستان خوسف، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار امیدواری کرد: با اقداماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، تعالی و پیشرفت بیش از پیش را برای ایران اسلامی شاهد باشیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: درخواست ما از مدیران این است که پای کار باشند و با ارائه حمایت‌های لازم، شرایط را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی تسهیل کنند تا در روند اجرای کار با مشکلی روبه رو نشوند.

وی بیان کرد: چنانچه مدیران همراهی کنند و در صورت بروز مانعی در مسیر اجرای کار، خیلی سریع نسبت به رفع آن اقدام کنند، امر اجرای پروژه‌های بخش خصوصی با سرعت قابل قبول خود پیش می‌رود.

قناعت اظهار امیدواری کرد: کارخانه تولید کاشی خوسف با حمایت مدیران در کمتر از 2 سال پیش بینی شده، به بهره‌برداری برسد و بتواند در اشتغال منطقه نقش ایفا کند.

وی افزود: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 550 میلیارد تومانی سرمایه گذار بخش خصوصی احداث می‌شود. ظرفیت تولید این کارخانه سالانه 8 هزار مترمربع اسلب سرامیکی و 10 هزار مترمربع نیز کاشی ساختمانی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: این کارخانه صادرات محور، زمینه اشتغال 223 نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند و تولیدات کارخانه کاشی ساختمانی خوسف در بازارهای قاره اروپا عرضه خواهد شد.

بهره برداری از واحد فرآوری طلای شادان خوسف

در ادامه سفر استاندار به شهرستان خوسف واحد فرآوری طلای شادان خوسف  نیز به بهره برداری رسید.

استحصال سالانه 300 کیلو طلا ، نتیجه افتتاح واحد فرآوری طلای شادان خواهد بود. این واحد فرآوری با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی در زمینی به متراژ هزار و 700 هکتار اجرا شده و زمینه اشتغال 220 نفر را فراهم می‌آورد.

کلنگ زنی کارخانه تولید کنسانتره آهن

مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید کنسانتره آهن خوسف نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

این واحد تولیدی در محل شهرک صنعتی شهید رحمانی شهرستان خوسف کلنگ زنی شد. کارخانه تولید کنسانتره آهن به همت یک سرمایه‌گذار از کشور چین احداث می‌شود.

حجم سرمایه‌گذاری در این زمینه 5 میلیون دلار برای احداث کارخانه و 5 میلیون دلار نیز در قالب سرمایه در گردش پیش بینی شده است. با راه اندازی این کارخانه، 80 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

انتهای پیام/