فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی معرفی شد

در حکمی از سوی فرمانده کل انتظامی کشور، سردار حسین دهکی به عنوان فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، به پیشنهاد سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی و در حکمی از سوی سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور، سردار حسین دهکی به عنوان فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی منصوب شد.

سردار گودرزی ظهر امروز در مراسمی با حضور مسئولان لشکری و کشوری در استان خراسان جنوبی ضمن تجلیل و تقدیر از زحمات 8 ساله سردار علی اصغر مسروری، سردار حسین دهکی را به عنوان فرمانده مرزبانی استان معرفی شد.

فرهنگ و اقتصاد مولفه‌های امنیت هستند

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در این مراسم اظهار داشت: فرهنگ و اقتصاد مولفه‌های امنیت هستند و امنیت مطلوب در استان مرزی خراسان جنوبی به خاطر فرهنگ غنی این خطه از کشور است.

وی با بیان اینکه ارتش تروریستی آمریکا 20 سال در کشور افغانستان چیزی جز قاچاق مواد و کشت و کشتار به همراه نداشته است گفت: مجاهد فی سبیل‌الله یعنی در راه خدا خدمت کردن، یعنی تلاش مضاعف، یعنی ایستادگی در برابر دشمن است.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز مرزبانان ما چشم‌های بینای نظام هستند گفت: در استان خراسان جنوبی می‌بینیم که هیچ اختلافی از نوع قومیت، مذهب و دین وجود ندارد و علی‌رغم عقب‌ماندگی‌هایی که از زمان طاغوت بوده اما امنیت به خوبی در این استان وجود دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا بیان کرد: درچند سال اخیر مرزهای خراسان جنوبی به دوربین‌های الکترونیکی، اپتیکی و پهبادی ساخت داخل مجهز شده است و با هوشمندسازی، مرز‌های این استان نفوذ ناپذیر است و این هوشمند سازی ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: ان‌شالله از امروز سردار دهکی به عنوان فرمانده مرزبانی این استان کارش را شروع خواهد کرد و طبق شناختی که از ایشان دارم امانت دار خوبی است.